6.9.2013
V relácii Informačná vojna (od 35.minúty) šéfredaktorka mesačníka Dieťa pani Renáta Krausová objasnila príčiny a pozadie prerodu svojho uzavretého zmýšľania v otvorené. Hoci je mesačník teraz názorovo vyvážený a získava si stratenú dôveru čitateľov, je systematicky a lživo obviňovaný z jednostrannosti. Po ekonomickej stránke mesačník utrpel kvôli zastaveniu inzercie niektorých farmaceutických inzerentov; týmto spôsobom sú závislé prakticky všetky médiá a nie je tak záruka vyváženého informovania. Pani Krausová poukázala na zamlčovanie najnovších poznatkov pred pediatrami a jednostrannú informovanosť. Peter Tuhársky upozornil poslucháčov na prepojenia SEVS a PR agentúry výrobcu vakcíny, ako aj na metódy práce agentúry zahŕňajúce o.i. „zakladanie web stránok, aktívnu prácu s diskusným priestorom a buzz marketing“ pričom objasnil súvisiace pojmy. Vyzval pediatrov na spoluprácu pri formovaní legislatívy a budovaní dôvery, ktorú u pacientov strácajú vlastným (ne)pričinením. Apeloval, aby sa postavili voči chystaným legislatívnym zmenám ktoré vzťahy s pacientmi ešte viac negatívne zasiahnu. Relácia je dostupná v archíve. Aktualizácia: náš priaznivec reláciu zostrihal. Aktualizácia 2: zostrih v mp3.